12
febr
Új irodai asszisztenst keresünk!
Egy folyamatosan fejlődő olasz kozmetikai cég keresi budai irodájába új, agilis, olaszul beszélő munkatársát kezdetben 4 órás munkaidőben!
Mit kínálunk neked?
- Kutyabarát munkahelyet
- Nyelvtanulási lehetőséget
- Kihívásokat és hosszú távú biztos, kiegyensúlyozott stabil munkahelyet és munkakörülményeket
- Felelősségteljes és önálló munkát
Ha szeretnél egy csapatban dolgozni velünk, az alábbi feladatokban számítunk a szakértelmedre:
- az irodában folyó ügyviteli folyamatok szervezése;
- a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése megszerkesztése;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. számlázás , könyvelés előkészítés ,költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése);
- részvétel a számlázási és logisztikai folyamatokban;
Amit várunk tőled:
- Középfokú vagy számviteli végzettség
- Excel, Word magas szintű ismerete
- Aktív olasz nyelvtudás
- Agilitás, önállóság
- Problémamegoldó képesség, precizitás
Munkakezdés időpontja: azonnal
Munkavégzés helye: III. kerület, 2 fős irodában
Fényképes önéletrajzzal jelentkezni lehet az alábbi címen: info@amicamiashop.com