fbpx
Mindig nyitva
info@amicamiashop.com
+36 (20) 615-1617

Hírek

Amica Mia
12
febr

Új irodai asszisztenst keresünk!

Egy folyamatosan fejlődő olasz kozmetikai cég keresi budai irodájába új, agilis, olaszul beszélő munkatársát kezdetben 4 órás munkaidőben!

Mit kínálunk neked?

  • Kutyabarát munkahelyet
  • Nyelvtanulási lehetőséget
  • Kihívásokat és hosszú távú biztos, kiegyensúlyozott stabil munkahelyet és munkakörülményeket
  • Felelősségteljes és önálló munkát

Ha szeretnél egy csapatban dolgozni velünk, az alábbi feladatokban számítunk a szakértelmedre:

  • az irodában folyó ügyviteli folyamatok szervezése;
  • a vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése, sokszorosítása;
  • írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése megszerkesztése;
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • gazdálkodással kapcsolatos feladatok ellátása (pl. számlázás , könyvelés előkészítés ,költségvetések előkészítésében való segédkezés, szerződések, megbízások, beszerzési megrendelések előkészítése);
  • részvétel a számlázási és logisztikai folyamatokban;

Amit várunk tőled:

  • Középfokú vagy számviteli végzettség
  • Excel, Word magas szintű ismerete
  • Aktív olasz nyelvtudás
  • Agilitás, önállóság
  • Problémamegoldó képesség, precizitás

Munkakezdés időpontja: azonnal

Munkavégzés helye: III. kerület, 2 fős irodában

Fényképes önéletrajzzal jelentkezni lehet az alábbi címen: info@amicamiashop.com

 

 

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .